Повернення

Щоб зробити поверення, відправте посилку з товарами на наступний день після отримання за адресою протягом 14  днів з дати отримання замовлення:.

  • для відправки посилки через Нову Пошту вкажіть номер телефону +380676700668 та адресу – ТОВ "ЦЦЦ Україна" ЄДРПОУ:3824404 і м. Київ, Харківське шосе  201/203
  • якщо ви отримали замовлення у період вихідних або святкових днів, повернення товару можна буде зробити з другої половини наступного робочого дня.

 

Також Ви можете повернути товар в будь-якому стаціонарному магазині ССС на території України на наступний день після отримання замовлення на новій пошті

Увага! До посилки необхідно додати заповнений бланк-форму повернення та чек про оплату. Уважно введіть всі дані. Просимо ретельно упакувати посилку для її захисту.

Вартість пересилки товарів, які повертаються, оплачує покупець, згідно тарифів служби доставки.

 

Повернення коштів:

  • у разі способу оплати банківською картою – на номер карти з якої був здійснений платіж за замовлення протягом 10-12 банківських днів від моменту отримання товару.
  • у разі оплати при отриманні – на номер банківської карти, зазначений у формі повернення протягом 14 банківських днів від моменту отримання товару.

Ви отримаєте повідомлення від нас по електронній пошті, коли кошти будуть відправлені на ваш рахунок.

Повернення ми можемо не прийняти, якщо поверення було здійснено по закінченню 14-денного терміну. Товар, який був у використанні – поверненню не підлягає.

 

Обмін

Заміна товару полягає в поверненні обраних товарів. Потім Ви можете оформити і оплатити нове замовлення.

 

Товари із заводським дефектом

Якщо Ви отримали товар із заводським дефектом, ми обов’язково його обміняємо на одиницю відповідної якості або повернемо кошти.

Будь ласка, детально ознайомтеся з правилами повернення товару, та умовами експлуатації товарів згідно Закону України «Про захист прав споживачів» введеного в дію Постановою ВР № 1024-XII від 12.05.91, ВВР, 1991, №30, ст. 380.

Вимоги споживача не підлягають задоволенню, якщо продавець чи виробник доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил експлуатації взуття або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого посередника. У випадку, якщо державною експертизою буде встановлено, що пошкодження товару відбулось з вини споживача, вартість експертизи відшкодовується ним у повному обсязі.

Споживач має право повернути товар належної якості протягом 14 календарних днів. 

Обмін товару належної якості відбувається, якщо він не був в експлуатації і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.