ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ

1996

Початок функціонування нинішньої групи CCC бере свій початок з першої половини 90-х років, коли була створена Торгова компанія "Милек", що займається роздрібною та оптовою торгівлею взуттям. З 1996 року компанія розробила перші франчайзингові магазини, що працювали під торговою назвою "Yellow Foot- zaółta Stopa"

1999

Реєстрація CCC Sp. z o. о., яка заснована на власній комерційній концепції Price Makes Miracles - Cena Czyni Cuda (скорочено "CCC") за короткий час розпочала співпрацю з більш ніж сто недавно придбаних франчайзингових компаній.

2001

Введення в експлуатацію нової бази зберігання та штаб-квартири в спеціальній економічній зоні Легніца в Польковіцах. В той же час взуттєва фабрика CCC Factory Sp. z o.o розпочинає перші виробничі цикли.

2004

Трансформація CCC Sp. z o.o. в CCC S.A.

ПРОФАЙЛ. ХТО МИ?

Компанія CCC S.A. є однією з найбільших в Центральній Європі і однією з найбільших виробників взуття в Європі.

В даний час продажі проводяться в 22 країнах. Продаж мережі CCC базується на магазинах у Польщі, Словаччині, Угорщина, Чеська Республіка, Австрія, Болгарія, Словенія, Хорватія, Сербія, Румунія, Німеччина, а також у Швейцарії під брендом Vögele, Bingo і Max, а також у франчайзингових магазинах Молдови, країн Балтії та України.

 

Взуття є основним продуктом групи CCC. Клієнти, які відвідують магазини, мають вибір широкого асортименту продуктів для кожного випадку - від повсякденного та спортивного взуття до елегантних моделей. Асортимент продукції, що пропонується клієнтам, продається Групою ССС як під власними, так і під ліцензованими марками.

Компанія, з метою задоволення очікувань клієнтів, розширила свою діяльність і дозволила клієнтам здійснювати покупки в Інтернеті через регіональні домени eobuwie.pl в Польщі, Чехії, Румунії, Угорщині, Словаччині, Україні, Німеччині, Болгарії, Литві, Греції, Швеції, Італія, Іспанія, Швейцарія - через канал електронної комерції Vögele Shoes.

Протягом року CCC продає близько 50 мільйонів пар взуття. У пропозиції CCC щороку можна знайти майже шість тисяч моделей взуття.

Крім жіночого, чоловічого та дитячого взуття, в асортименті продукції CCC пропонує сумки, косметику для взуття та аксесуари.

ПОЗИЦІЯ НА РИНКУ

Основним ринком збуту групи CCC є Польща. Частка оцінюється приблизно в 25%. Основним ринком групи CCC є широко поширений сегмент середніх клієнтів. За кількістю магазинів у Польщі, CCC майже вдвічі перевищує пропозицію найбільших конкурентів. Це все ще найширший сегмент національного ринку взуття, розрахований на понад 130 мільйонів пар взуття на рік.

На додаток до польського ринку, CCC Capital Group проводить свою діяльність у регіоні Центральної та Східної Європи -- в Чехії, Словаччині, Угорщині, Словенії, Болгарії, Хорватії та Румунії; у Західній Європі -- в Німеччині, Австрії, Швейцарії, а також в країнах - Росії, Сербії, Україні, Латвії, Литві, Естонії та Молдові.

Магазини розташовані у великих торгових центрах або на великих транспортних маршрутах у престижних міських поселеннях.

СТРУКТУРА ВИРОБНИЦТВА

Компанія CCC.eu Sp. z o.o. є постачальником товарів для групи CCC. Ця компанія отримує товари як від вітчизняних, так і від іноземних постачальників, а також від власного заводу (CCC Factory Sp. Z o.o).

65,3%

ІМПОРТ

Взуття, основний продукт групи CCC, імпортується з Азії (62,2% від загального обсягу закупівель взуття), виробленого на власному заводі (15,8%), придбаного у вітчизняних постачальників (18,9%) та в інших країнах (3,1%). Основним напрямком імпорту взуття з Азії є Індія (23,2% від загального обсягу імпорту взуття), де ми співпрацюємо з десятками виробників.

15,8%

ВЛАСНЕ ВИРОБНИЦТВО

Група CCC продає також сумки, засоби догляду за взуттям та аксесуари. Всі ці товари купуються у зовнішніх постачальників. Зокрема, сумки імпортуються з Азії, а інші товари - з європейських ринків.

18,9%

ВІТЧИЗНЯНІ ПОСТАЧАЛЬНИКИ

СТРУКТУРА ПРОДАЖІВ

Структура продажів за асортиментом залишається незмінною протягом багатьох років: прибл. 55% продажів – жіночий асортимент; на чоловіче взуття припадає приблизно 21%, а на дитяче взуття прибл. 12%. Крім взуття, яке є основним продуктом, сумки складають прибл. 7% продажів, а також засоби догляду за взуттям прибл. 1%.

Структура асортименту продажів Групи ССС постійно розширюється, різноманітність пропонованих продуктів дозволяє клієнтам знаходити продукт, що відповідає їхнім очікуванням, розширюючи асортимент продукції та підвищуючи рівень продажів.

ПРОДАЖІ ЗА ВИДОМ ПРОДУКТУ

Жіночий департамент 55%
Чоловічий департамент 21%
Дитячий департамент 12%

ЗА СТРУКТУРОЮ ПРИБУТКУ

Роздріб 77.3%
E-commerce 19.8%
Оптові продажі 2.9%

ЗА РЕГІОНАМИ

Польща 58.6%
Центральна та Східна Європа 27%
Західна Європа 11.5%
Інші країни 2.9%

ЛОГІСТИЧНІ ЦЕНТРИ

Розвиток компанії, збільшення попиту на її продукцію та підвищення вимог до дистрибуції сприяли реалізації найбільшої в історії компанії інвестицій - будівництву Логістичного центру, розташованого в спеціальній економічній зоні Легніца (LSEZ). в Полковіцах. Сьогодні Логістичний центр - це сучасний комплекс великоформатних будівель загальною площею 82,3 тис. М². Найважливішим об'єктом Логістичного центру є повністю автоматизований міні-навантажувальний склад з високою бухтою, загальною площею 23,064 м², який здатний вмістити мінімум 5 млн. пар взуття, що означає більше 500 тис. коробок різних розмірів. Це найбільший об'єкт такого роду в Центральній Європі. Інвестиції в 40 відсотків були профінансовані за рахунок коштів ЄС через Операційну програму інноваційної економіки.

Новий розподільний центр спільно з існуючою сортувальною станцією здатний обробляти більше 100 тис. картонних коробок (приблизно 1,1 млн. пар взуття) протягом двох робочих змін. Процес механізації забезпечує керування для майбутнього розвитку і має важливе значення для подальшого розвитку логістичних процесів.

В даний час на одному з складів відбувається розширення, що передбачає встановлення стелажного зберігання на додаткових поверхах. Число стійок збільшиться більш ніж на 60 тисяч. Додаткова площа зберігання дозволить зберігати приблизно 10 мільйонів пар (збільшення потужності на + 50%).

НАШ ПІДХІД

Ланцюжок постачання

- наш завод у Польщі є ключовим постачальником; - ми здійснюємо моніторинг діяльності у ланцюгу постачання та впроваджуємо відповідальні стандарти, включаючи Кодекс поведінки постачальників ССС; - будуємо відносини з постачальниками на основі діалогу та вдосконалення спільної діяльності.

Клієнти

- ми дбаємо про якість і безпеку наших виробів - отримуємо сертифікати і перевіряємо взуття в акредитованих лабораторіях; - покращуємо діалог з клієнтом, у тому числі, запускаючи Службу обслуговування клієнтів та розробляючи портали соціальних медіа; - ми надаємо достовірну інформацію про ціни та акції.

Працівники

- ми вживаємо заходів щодо охорони здоров'я, безпеки та здоров'я працівників; - ми створюємо рівні можливості для всіх, наймаємо людей з інвалідністю; - ми піклуємося про розвиток майбутнього персоналу через співпрацю з університетами, зокрема, у сфері аспірантури та подвійного навчання.

Суспільство та навколишнє середовище

-ми розглядаємо екологічні рішення інвестуючи в інфраструктуру; -впроваджуємо екологічно чисті технології на складі та на заводі; -ми проводимо благодійну діяльність у Польщі та за кордоном; -ми підтримуємо волонтерські ініціативи працівників; - ми спонсоруємо спорт і сприяємо здоровому способу життя дітей.

UNICEF

CCC перший глобальний партнер ЮНІСЕФ в Польщі 23 листопада 2018 року

Варшава / Женева, 23 листопада 2018 року. - Група CCC була першою польською компанією, яка стала глобальним партнером ЮНІСЕФ. Протягом трьох років CCC надаватиме фінансування для допомоги дітям по всьому світу. Даріуш Мілек, голова правління ТЦК С. А., Гарі Шталь, директор з індивідуального фандрейзингу та партнерства ЮНІСЕФ у Женеві та Марек Крупіньський, генеральний директор ЮНІСЕФ Польща, підписали тристоронню угоду про співпрацю в штаб-квартирі організації в Женеві.

березень 2019 року

Найкраща польська команда велосипедистів підтримує дітей, які цього потребують, у партнерстві з ЮНІСЕФ. Сині кілометри, що проїжджають велосипедисти команди CCC під час перегонів і тренінги, будуть перетворені на справжню допомогу. Це велика ініціатива, адже завдяки спорту ми дійсно можемо впливати на долю дітей, допомагати їм повною мірою використовувати свій потенціал, виконувати свої мрії та реалізувати свої пристрасті.

Кожен кілометр має значення.

«Przegląd Sportowy» опублікував інтерв'ю Каміля Вольніцького з олімпійським чемпіоном і зіркою команди CCC Грегом ван Авермае. Бельгійці розповіли про свої амбітні плани на цей сезон, їхали в найкращу велотранспортну команду в світі і сині кілометри для ЮНІСЕФ. Це чудова ідея, тому що велосипедисти можуть підтримувати дітей у всьому світі, виконуючи свою роботу і пристрасть.